Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeKompresor w motongu powinien dodać nieco kucy i poprawić dół, jaki efekt może dać instalacja LPG nie mam pojęcia.Natomiast od jakiegoś czasu zastanawiam się jak by chodziło moto z wytwornicą wodoru.Podejrzewam że nie było by zbytniego problemu ze znalezieniu miejsca na takie ustrojstwo w moim ścigu a nawet Fazerku (częściowo zmniejszając bak) ...Wydaje mi się że gdyby dołożyć wodór do zasysanego powietrza przy tej samej dawce paliwa to powinna wzrosnąć również moc (zwłaszcza przy dynamicznym doładowaniu)....Czy ktoś już próbował takich sztuczek?
OdpowiedzA skąd weźmiesz dodatkowy tlen do tego DODANEGO WODORU? Prawidłowo ustawiony gaźnik zasysa tylko tyle powietrza, ile potrzeba do spalenia benzyny zawartej w zasysanej mieszance powietrzno-paliwowej. Jeśli teraz dodasz jeszcze kolejną dawkę paliwa (tu ==> wodoru), to coś się przecież nie spali nad tłokiem! Albo w tłumik wyleci niespalona benzyna, albo dodatkowy wodór. Wybierz jedno albo drugie! Jak widzisz to raczej poroniony pomysł, no chyba że masz totalnie rozregulowany układ zasilania w paliwo. Wtedy i taniej, i prościej będzie jednak posiedzieć nad gaźnikiem. Albo wręcz pojechać do dobrego mechanika - niech Ci ustawi prawidłowo gaźniki!
OdpowiedzPróbowali już i chwalą. Sam ruszam z takim projektem w CB750 ale za miesiąc z haczykiem. Kiepska jakość ale tłumaczy dobrze http://www.youtube.com/watch?v=wtya07QBicc A tu inna konstrukcja celi, bardziej poręczna w moto http://www.youtube.com/watch?v=-uxyulzJ7JM
OdpowiedzW tym przypadku prawdopodobnie chodzi o wyższą liczbę oktanową LPG czyli odporność na spalanie stukowe i tym samym pozwala zrezygnować z intercoolera przy tym samym stopniu sprężania. Pozdrawiam wszystkich.
Odpowiedz